onsdag 3 juni 2009

mitt tips för att få bort det gula i håret!

Ska ge tips på hur du kan få ditt hår vitt/grått/silver, eller bara få bort dom pissgula nyanserna i håret.
Jag andvände den starkaste blekningen

och så andvände jag jeane hellen MOOD blekning, hade först mörkbrunt, har färgat typ 10 gånger nu kanske. först blev det orenget som det blir om man går fårn mörkare brun hårfärg till blondt. Jag blekte med jane hellen MOOD då, en vecka senare blekte jag med samma igen. Då blev mitt hår pissgult/oranget. Då köpte jag silver schampoo från Toni and guy. som SUUUGER. det är så mildt! Sen blekte jag tre gånger samma dag med den på bilden över. då hade jag blondt. Köpte silver mousse i hopp om att få vitt hår. det blev grått. men jag har silver nu. Sen färgadej ag det blont, det blev gult. sedna köpte jag Loreals silverschampoo, som är seriöst skitbra!
Och när jag har i det, lägger jag i lite av silvermoussen.
Sen har jag färgat kanske 4 gånger med stargazer och directions vittoningar, som bara gör håret silver/grått.
Nu sitter jag med silverschampoo och mousse + lite balsam i håret ska skölja ut snart.
alltså om man vill få blondt hår är et enligt mig bäst att bleka,bleka och återigen bleka! du kanske får lite sår i hårbotten och tugummihår! men det kräver att du har inpackningar och så andvända balsam varje dag!
Pusshej, upptaderar sen om det blivit någon skillnad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar